arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۱ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳

 سی ان ان به نقل از یک مقام آمریکایی: ایالات متحده به اسرائیل در ردیابی حملات امروز حزب الله کمک کرد، اما در حملات به لبنان دخالتی نداشته / در حالت آماده باش برای حمایت از دفاع از اسرائیل در برابر حملاتی احتمالی توسط ایران و نیرو‌های نیابتی آن هستیم

 سی ان ان نیز به نقل از یک مقام آمریکایی اعلام کرد:  ایالات متحده به اسرائیل در ردیابی حملات امروز حزب_الله کمک کرد  اما ایالات متحده در حملات اسرائیل به لبنان دخالتی نداشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

  "خبرگزاری فرانسه" از قول یک مقام ارشد آمریکایی گفت: ایالات متحده به اسرائیل در ردیابی موشک‌ها و پهپادهای شلیک شده توسط حزب‌الله کمک کرده است.
 
 سی ان ان نیز به نقل از یک مقام آمریکایی این اظهارات را تایید و اعلام کرد:  ایالات متحده به اسرائیل در ردیابی حملات امروز حزب_الله کمک کرد  اما ایالات متحده در حملات اسرائیل به لبنان دخالتی نداشته است.
 
این مقام افزود:  ما در حالت آماده باش برای حمایت از دفاع از اسرائیل در برابر حملاتی که ممکن است توسط ایران و نیروهای نیابتی آن انجام شود، هستیم .
 
دیلی تلگراف انگلیس خبر داد که اسرائیل امروز با صدور دستوری، خبرنگاران را از گزارش هر گونه جزئیات خسارت ناشی از حمله حزب الله منع کرد.
نظرات بینندگان